miercuri, 3 august 2011

Lucrator in comert

     Daca lucrati in domeniu si nu aveti atestat/certificat calificare va puteti adresa centrului nostru de evaluare in vederea obtinerii certificatului/atestatului in vederea calificarii.

Descriere:
     Lucratorul in comert se ocupa in principal cu comunicarea cu clientii magazinului (punctului de vanzare), organizarea cadrului general de deschidere si inchidere a activitatii magazinului (punctului de vanzare), efectuarea vanzarii, incasarea contravalorii marfii, prezentarea produselor si serviciilor aferente vanzarii, promovarea imaginii magazinului (punctului de vanzare), mentinerea stocurilor si necesarului de monetar de rezerva, verificarea stocurilor cu vanzarile, intocmirea documentelor specifice activitatii de vanzare, precum si raportarea activitatii de vanzare.

Obiective:

     Dobandirea unor noi competente profesionale de catre persoaneler aflate in cautarea unui loc de munca, a salariatilor agentilor economici cat si a persoanelor interesate, in vederea exercitarii unei activitati profesionale sau schimbarea meseriei, prin frecventarea si absolvirea unui curs de calificare sau recalificare, perfectionare.

Beneficii:
     Deprinderea tuturor cunostiintelor necesare profesarii acestei meserii;
Lucrul efectiv intr-o unitate de profil si invatarea particularitatilor meseriei;
Tot mai multe firme private solicita personal calificat, de la firma noastra
Obtinerea unui certificat de calificare, recunoscut la nivel national si international.

     In urma inscrierii si evaluarii competentelor conform standardului ocupational, intre 5 si 30 de zile vi se va elibera certificatul de competente profesionale in calificarea Lucrator in Comert cu care va puteti angaja in Romania sau in U.E., in conformitate cu legislatia in vigoare!

  1. Întocmirea documentelor specifice activităţii de vânzare
  2. Raportarea activităţii de vânzare 
  3. Aplicarea NPM şi PSI 
  4. Aplicarea procedurilor de calitate
  5. Comunicarea la locul de muncă 
  6. Efectuarea muncii în echipă
  7. Perfecţionarea profesională 
  8. Prezentarea produselor şi serviciilor aferente vânzării
  9. Promovarea imaginii standului 
10. Menţinerea stocurilor de rezervă
11. Verificarea stocurilor cu vânzările 
12. Comunicarea cu clienţii
13. Crearea mediului ambiental necesar vânzării 
14. Efectuarea vânzării
15. Încasarea contravalorii mărfii
_________________________________________
  
     MAR ANCA COMPANY ca furnizor de formare profesionala si Centru de evaluare competente profesionale in domeniul Lucratorului in Comert
     Centrul de evaluare si certificare competente profesionale MAR ANCA COMPANY Bucuresti desfasoara activitate de evaluare si certificare competente profesionale cat si cursuri de formare profesionala acreditate de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului.
     Pentru inscriere sunt necesare urmatoarele:
·  Certificat de nastere (original si copie);
·  Certificat de casatorie - daca este cazul - (original si copie);
·  Carte de identitate (original si copie);
·  Certificat de studii ( minim 8 clase);
·  Taxa inscriere  la curs 50 ron .

PROGRAM cursuri:
Luni - Vineri: 10.00-19.00 sau in weekend

Telefon /Fax: 0371 30 14 79
Mobil: 0724 395 645 / 0734 315 605 / 0765 26 39 11

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu